خرید ایرانی
گارانتی خرید ایرانی
ضمانت اصالت کالا

148 عدد در انبار

  • ارسال توسط فروشگاه خرید ایرانی
2,500,000 ریال
بروزرسانی قیمت: 22 سپتامبر 2024
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

GTS 1360

اسپیکر GTS 1360:: کوچک، سبک و قدرتمند

در دنیای پر مشغله امروز، داشتن یک همراه صوتی کوچک و با کیفیت، لذتی دو چندان به زندگی می‌بخشد. اسپیکر جی تی اس 1360 با طراحی زیبا و ابعاد جمع و جور (۹۰x۱۴۰x۷۰ میلی‌متر) و وزن بسیار سبک (۱۰۰ گرم)، بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال یک اسپیکر قابل حمل و قدرتمند هستند.

مشخصات فنی:

  • نوع اتصال: بلوتوث
  • قطر بلندگو: ۸ میلی‌متر
  • اقلام همراه: شارژر

طراحی و ساخت:

اسپیکر GTS 1360 با طراحی مینیمال و بدنه‌ای از جنس پلاستیک مقاوم، ظاهری زیبا و مدرن دارد. ابعاد کوچک و وزن سبک این محصول، حمل و نقل آن را بسیار آسان کرده است. همچنین، وجود یک بند گردنی، امکان حمل اسپیکر به دور گردن را فراهم می‌کند.

کیفیت صدا:

با وجود ابعاد کوچک، اسپیکر GTS 1360 صدای شفاف و باکیفیتی ارائه می‌دهد. بلندگوی ۸ میلی‌متری این محصول، توانایی تولید صدای باس مناسب را داشته و برای گوش دادن به موسیقی در محیط‌های کوچک و متوسط، بسیار مناسب است.

اتصال بلوتوث:

اتصال بلوتوثی پایدار و سریع، یکی از ویژگی‌های مهم این اسپیکر است. به راحتی می‌توانید اسپیکر را به گوشی هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ خود متصل کرده و از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

باتری:

باتری این اسپیکر، امکان پخش موسیقی به مدت چند ساعت را فراهم می‌کند. همچنین، وجود یک شارژر در جعبه، امکان شارژ سریع باتری را فراهم می‌کند.

جمع‌بندی:

اسپیکر جی تی اس 1360، یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی کوچک، سبک و با کیفیت هستند. طراحی زیبا، کیفیت صدای مناسب، اتصال بلوتوث پایدار و قیمت مناسب، از جمله مزایای این محصول هستند. اگر به دنبال یک همراه صوتی قابل حمل و با کیفیت هستید، اسپیکرهای GTS  می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

امتیاز کاربران به:

GTS 1360(0نفر)
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.